کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

از شر اعلان های مزاحم در اندروید خلاص شوید

در این مطلب قصد داریم نحوه غیر فعال کردن اعلان‌های خسته کننده و آزار دهنده را نشان دهیم. با ما همراه باشید.
کسی مفید بودن اعلان‌ها (Notifications) در گوشی‌های اندرویدی را انکار نمی‌کند. اعلان‌های اندروید قرار ملاقات‌های مهم را یادآوری می‌کنند و اگر ایمیل جدیدی دریافت شود به ما اطلاع رسانی می‌کنند. اما اگر قرار باشد تعداد زیادی از آن‌ها پس از هر مدت کوتاه هشداری را ایجاد کنند، مطمئنا وجود آن‌ها آزار دهنده خواهد شد. در این مطلب قصد داریم نحوه غیر فعال کردن اعلان‌های خسته کننده و آزار دهنده را نشان دهیم. با ما همراه باشید.

چگونه از شر اعلان های مزاحم در اندروید خلاص شویم

در بین توسعه دهندگان بازی تقریبا این موضوع تبدیل به عادت شده که در زمان عدم بازی کاربر تا یک روز هشداری از طرف بازی ارسال شود یا اینکه نسبت به خرید درون برنامه‌ای اپلیکیشن، استفاده کننده گوشی دائما اعلان‌هایی را دریافت کند. همانطور که خودتان می‌دانید اکثر افراد به تخفیف درون برنامه‌ای اپلیکیشن اهمیتی نمی‌دهند و بیشتر این نوتیفیکیشن‌ها بیشتر آزار‌دهنده هستند تا کمک کننده، خوشبختانه غیر فعال کردن اعلان‌های آزار دهنده اندروید کار راحتی است و هیچ دوره خاصی را لازم نیست بگذرانید؛ تنها تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

چگونه از شر اعلان های مزاحم در اندروید خلاص شویم

برای اینکه در این راهنما به هدف خود برسیم ما قصد داریم اعلان‌های آزاردهنده بازی آسفالت 8 که اتفاقا بازی بسیار خوبی است را غیر فعال کنیم. با اینکه این بازی در بین بهترین بازی‌های اندروید قرار می‌گیرد اما باز هم در صورت دادن هشدار‌های تکراری و بی‌ریط در زمان عدم حضور در بازی قطعا خسته کننده خواهد شد.

چگونه از شر اعلان های مزاحم در اندروید خلاص شویم

قدم اول ما رفتن به تنظیمات گوشی هوشمند اندرویدی است. زمانی که وارد منوی Settings شدید بخشی را خواهید دید که در آن تمام اپلیکیشن‌های نصب شده قرار گرفته است و در بیشتر گوشی‌های اندرویدی با کلمه "Apps” نام‌گذاری شده است. مطمئنا بازی Asphalt 8 نیز در این لیست وجود خواهد داشت. این بازی را پیدا کنید و با کمی نگه داشتن دست خود بر روی آن به صفحه اطلاعات مربوط به این بازی بروید.

چگونه از شر اعلان های مزاحم در اندروید خلاص شویم

همین که وارد بخش اطلاعات اپلیکیشن شوید به شما منوی به شکل بالا داده می‌شود که در آن مشخص شده چقدر از فضای حافظه‌های دستگاه اشغال شده است. همچنین این همان صفحه‌ای است که می‌توان اپلیکیشن انتخاب شده را حذف یا غیر فعال کنیم. هیچکدام از این موراد فعلا در اولویت ما نیستند و تنها قصد داریم مشکل اعلان‌های مزاحم این بازی را حل کنیم، به این منظور گزینه "Show notifications” را در این صفحه به صورت تیک خورده خواهید دید که باید تیک آن را بردارید. در واقع با غیر فعال کردن این گزینه برای هر اپلیکیشن، اعلان‌های آن اپلیکیشن متوفقف خواهد شد. بنابراین همین روند را برای هر برنامه‌ای که دوست ندارید اعلان یا نوتیفیکیشنی از آن دریافت کنید، تکرار کنید.

چگونه از شر اعلان های مزاحم در اندروید خلاص شویم

حتما این موضوع را در ذهن داشته باشید که غیر فعال کردن اعلان‌های مزاحم تنها مختص به بازی‌ها نیست، بلکه برای هر اپلیکیشنی که با هشدار های متناوب قصد اذیت کردن شما را داشته باشد، قابل غیر فعال سازی است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22255 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/06/03 تعداد مشاهده: 2401
سافت گذر